niedziela, 28 października 2012

LO o niecodziennym kształcie - Anniko

Witajcie w kolejną niedzielę!

Dzisiaj ja - Anniko - mam dla Was wyzwanie! 

Chciałabym, żebyście zrobili LO - czyli uwiecznili jakąś miłą chwilę na papierze. Haczyk polega na tym, że scrap musi być zrobiony na bazie o wymiarach innych niż 30x30cm - tak więc może być okrągły, w kształcie nawiasu, w formacie A4... reszta zależy od Waszej wyobraźni.

Wiem, że większość z Was woli robić kartki, ale czas na coś innego! Wyzwanie to wyzwanie, musi być trudne! Mam nadzieję że zdecydujecie się spróbować swoich sił w scrapach :)

Zobaczcie jakie prace zrobiła nasza drużyna PWC:


Caro postawiła na niecodzienny kształt i piękne dodatki:



GosiaK zrobiła nawiasowy scrap z eleganckimi ozdobami:



ja, czyli Anniko, postanowiłam popracować z okrągłą formą :)


Czekamy na Wasze prace do soboty 3 listopada - nie możemy się doczekać Waszych interpretacji!


1 komentarz:

  1. świetny blog!
    Zapraszam do mnie, kilka nowości związanych z premierą mojego nowego utworu, kilka nowych zdjęć :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twój komentarz!